«برابری در مقابل قانون به معنی درست آن یعنی مشارکت در ایجاد قوانینی که براساس آن بر انسان حکومت می‌شود، مجموعه قوانینی که حقوق دموکراتیک همه بخش‌های جمعیت، حق مراجعه به دادگاه برای حمایت و محافظت یا خلاصی و یاری در صورت نقض حقوق تضمین شده در قانون، و حق شرکت در اجرای عدالت به عنوان قاضی، رییس دادگاه، دادستان کل، و کیل و مشاور حقوقی، و مشاغل مشابه ر تضمین کند.»

 

نلسون ماندلا

حمایت یاران؛ «حاجی مهاجر


خادمی عزیز که شهره به «مهاجر» است، یکی از پیشکسوتان مبارزه و مقاومت در جامعه ماست. مردی که گنجینه ای از تجربه سیاسی و همراهی با مبارزین نامدار خاورمیانه را با خود دارد. حاجی مهاجر از آغاز شکلگیری جنبش روشنایی، از حامیان و اعضای فعال این خیزش بزرگ و عدالت‌خواهانه در استرالیا بوده است. سپاس مهاجر گرامی! به خاطر حمایت های مدامت.

امین خادمی (حاجی مهاجر) رئیس انجمن کاتب در سیدنی استرالیا:من شخصاً بهزاد را دارایی ویژه گی های انتخاب

جامعه خود میدانمنور و ظلمت را دیدم ،
و بشر را در نور و بشر رادر ظلمت دیدم.
«سهراب سپهری»


۴۵ سال در کوره داغ تحولات اجتماعی و سیاسی جهان و افغانستان از میان باغهای سرخ و سبز ایدئولوژی های چپ،راست و بنیاد گرایی اسلامی به دشت کویر نا امیدی رسیدیم.

در این روز های نا امیدی و شب های تار، جامعه ما نیاز به اشخاص ورزیده سیاسی ، اجتماعی و صادق به اهداف والای انسانی و استادگی در برابر استبداد، ظلم و نابرابری دارد .
امروز جامعه ما در انتخاب سرنوشت خویش عقلانی بی اندیشد. و رأی شان را در صندق بریزد که دارای ویژه گی های راه بردی اهداف جمعی شان باشد .


آگاه صادق، شجاع، تیزهوش، مقاوم، متعهد، فداکار به جامعه و مردمش باشد.من شخصاً بهزاد را دارای ویژه گی های انتخاب جامعه خود می دانم.