برگرفته شده ازصفحه: بسم الله رنجبر


امروز سه شنبه مورخ ۲۴ میزان سال ۱۳۹۷ ه ش جمع کثیری از مردم در نهمین گردهمایی بزرگ حمایتاز کاندیداتوری احمد بهزاد در چند سالنِ تالار شهزاده غرب واقع سرک قلعه قاضی حضور یافتند. برنامه با تلاوت قرآن کریم آغاز و سپس سرود مهربان بابه پخش شد، پس از آن بانو سیمین جعفری صحبت نموده و بهزاد را دانشجوی دبستان شهید مزاری و صدای رسای عدالت‌خواهی خوانده و به مردم توصیه کرد تا از صدای رسای عدالت خواهی حمایت نموده و به آن رأی دهند.

عبدالسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی لیسه تورانیان سخنرانی نموده و ضمن حمایت از کاندیداتوری احمد بهزاد، از مردم خواست تا به احمدبهزاد رهرو راه مزاری بزرگ رأی دهند. سپس جمعه رضایی عضو ستاد جنبش روشنایی در اتریش صحبت نموده و ضمن حمایت از کاندیداتوری احمد بهزاد گفت: باید ارزش‌ها، رفتارها و منش‌های مدنی را نسبت به رفتار توأم با خشونت ترجیح دهیم.

پس از آن گروه سرود لیسه تورانیان سرود زیبایی را اجراء کردند و پس از آن احمد بهزاد سخنرانی نموده در لابلای سخنانش گفت وکلای مردم باید توجه شان را بر اساسات و پروژه‌های مبنایی متمرکز کنند. وی یاد آور شد که اگر بتوانیم لین برق پنجصد کیلو ولت و پروژه گردن دیوار را تطبیق کنیم، بخش عظیمی از مشکلات مردم حل شده و صدها هزار انسان صاحب کار، ثروت و اقتدار سیاسی خواهند شد از این رو باید مشکلات را از ریشه حل کنیم و دیدگاه استراتژیک داشته باشیم.

در اخیر یعقوب علی مطهری استاد دانشگاه و عضو شورای عالی مردمی صحبت نموده و به مردم گفت که احمد بهزاد کارنامه سیاه نداشته و همواره صادقانه درد مردمش را بیان نموده است از این‌رو صدای رسای عدالت‌خواهی را با رأی دادن حمایت نمایید و من به شما قول می دهم که پشیمان نخواهید شد. محفل با دعائیه استاد مطهری به پایان رسید.
ستاد انتخاباتی احمد بهزاد